Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Hevosblogeista syntyi verkkomedia

Uutiset, Internet, | tiistaina 03.12.2013 - Toimitus

Hippola on uusi suomalainen verkkomedia, joka julkaisee suosituimpia hevosblogeja ja hevosaiheista monimediasisältöä. Avajaisviikonloppuna verkkosivusto keräsi noin 10 000 uniikkia kävijää.

Ratsastusta harrastaa noin 160 000 suomalaista, ja ratsastus on paikan päällä seurattavista urheilulajeista kymmeneksi suosituin. Erityisen suosittu harrastus ratsastus on nuorten naisten keskuudessa, mutta laji kasvattaa jatkuvasti suosiotaan. Ratsastus on aihe, joka puhututtaa harrastajia myös verkossa.

– Hevosharrastajille on ollut verkossa tarjolla lähinnä kilpailutulosuutisointia tai erilaisia keskustelufoorumeita. Hevosaiheisten blogien kasvatettua suosiotaan huomasimme hevosharrastajien tarpeen aktiiviselle verkkoyhteisölle, kertoo Hippolan perustaja Erika Hanhisuanto.

Hippolan taustalla on samanniminen yritys, joka on perustettu tukemaan mainostajien mahdollisuuksia tavoittaa hevosharrastajat perinteistä mainontaa monipuolisemmin keinoin.

– Bloggaajat ovat hevosmaailmassa samanlaisia mielipidevaikuttajia kuin esimerkiksi muotibloggaajat muotimaailmassa. Täydennämme perinteistä hevosmediaa siksikin, että Hippola-yhteisö on hyvin aktiivinen eri sosiaalisen median kanavissa.

Hippolan tavoite on kasvaa Suomen suurimmaksi hevosaiheiseksi verkkomediaksi. Hippola-yhteisö tapaa myös virtuaalimaailman ulkopuolella: Hippola järjestää hevosaiheisia tapahtumia, joista ensimmäinen on kouluratsastusvalmennus Helsingin Ruskeasuolla sunnuntaina 8.12.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: