Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Internet

Uutiset, Internet,

Koodiviidakko liittää Google AdWordsin markkinoinnin digityökaluihinsa

to 26.04.2018 - Toimitus

Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tarjoava Koodiviidakko tuo ohjelmistoratkaisuihinsa maksullisen mainonnan Google AdWords -palvelujen avulla. Ne liitetään Koodiviidakon Marketing- ja PR Cloud -työkaluihin. Asiakkaat voivat hoitaa myös Google-mainonnan samalla kun he toteuttavat muuta digitaalista viestintää Koodiviidakon työkaluilla.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Tubettajat tavoittavat enemmän kuin vanha media

ke 11.04.2018 - Toimitus

”YouTuben tähdet ovat mielipidevaikuttajia, joihin nuorten on helppo samaistua. Tubettajat tavoittajat jopa laajemman yleisön kuin moni perinteinen media. Tutkimuksella halusimme selvittää, miten he itse kokevat vaikutusvaltansa”, sanoo A-lehtien nuorten medioiden liiketoimintajohtaja Anni Lintula.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Medialiitto tyytymätön EU:n verouudistukseen

to 29.03.2018 - Toimitus

Medialiitto on tyytymätön Euroopan komission kaavailemaan uuteen liikevaihtoveroon. Kokonaisuudessaan Medialiitto pitää komission ehdotusta digitaalisen verotuksen uudistamisesta oikeansuuntaisena, mutta esitetty ensivaiheen ratkaisu on keinona huono.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

EU-komissio ehdottaa veroa isoille digifirmoille

to 29.03.2018 - Toimitus

Euroopan komissio ehdottaa, että jäsenvaltiot alkavat yhtenäisen käytännön mukaan verottaa suuria digitaaliyrityksiä, vaikka niillä ei olisikaan fyysistä toimintaa kyseisessä maassa. Erityisesti kansainväliset mediajätit kuten Google ja Facebook joutuvat maksamaan veroa jokaiseen jäsenmaahan, aluksi kolme prosenttia kunkin maan liikevaihdosta. Pieniä ja kasvavia digifirmoja uusi verotus ei koske.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Adobelta työkalu hakumainosten kohdistamiseen

pe 09.03.2018 - Toimitus

Adobe tuo uusia ominaisuuksia tekoälyyn pohjautuvaan Adobe Advertising Cloud -ohjelmaansa. Sen ydin on tekoäly- ja koneoppimisen teknologia Adobe Sensei, joka tarkkailee jatkuvasti kampanjoiden odotettua ja todellista tehokkuutta, ja hakusanojen hintatarjouksia mukautetaan tuottojen maksimoimiseksi monta kertaa päivässä.  Lue uutinen ▸