Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Internet

Uutiset, Internet,

Alma Media osti Autojerryn

to 11.01.2018 - Toimitus

Alma Mediapartners jatkaa pienten autoalan sivustojen ostojaan. Autohuollon kilpailutuspalveluita tarjoavan AutoJerry Oy:n osakekanta on siirtynyt kokonaisuudessaan Alma Median tytäryhtiö Alma Mediapartnersin omistukseen. Alma Mediapartners omisti aiemmin 24 prosenttia. Osapuolet eivät julkista kauppahintaa.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Demi julkaisee WhatsApp-draaman

ti 09.01.2018 - Toimitus

Tyttöjenmedia Demi julkaisee Suomen ensimmäisen WhatsApp-draaman. Puhelimen ruudulla tapahtuva draamasarja käsittelee tyttöjen ystävyyttä ja ihmissuhteita. Sarjan yhteistyökumppanina on lääkärikeskus Mehiläinen, ja hanketta rahoittaa Viestinnän tutkimussäätiö.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Alma Media osti Katsastushinnat.fi:n

ma 08.01.2018 - Toimitus

Alma Median tytäryhtiö Alma Mediapartners Oy on hankkinut katsastuspalveluja vertailevan Katsastushinnat.fi -markkinapaikan ostamalla palvelun omistavan Ahorouta Oy:n osakekannan. Katsastushinnat.fi -sivusto on avattu vuonna 2007. Osapuolet eivät julkista kauppahintaa. Vuonna 2016 markkinapaikan liikevaihto oli noin 0,2 miljoonaa euroa.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Asiakastieto ostaa Emailerin

pe 29.09.2017 - Toimitus

Asiakastieto Group Oyj ostaa sähköisen viestinnän ja markkinoinnin palveluita tuottavasta Websonic Oy:stä jakautumisella muodostuvan Emaileri Oy:n koko osakekannan. Sopimus allekirjoitettiin 28.9.2017 ja kauppa astuu voimaan 1.10.2017.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Internet,

Suomi digitalisaation kärkimaa

ma 18.09.2017 - Toimitus

Suomessa rakennetaan digitalisaation tueksi ekosysteemejä ja uutta liiketoimintaa – Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa keskitytään nykyisen liiketoiminnan tehostamiseen. Suomi on digitalisaatiossa Euroopan ja maailman kärkeä. Suomalaisyrityksistä 86 prosenttia on määritellyt digitalisaation yhdeksi tärkeimmistä strategisista tavoitteistaan. Hyötyjä haetaan erityisesti asiakkaiden osallistamisesta esimerkiksi digitaalisten palvelukanavien kehittämisen kautta. Kuitenkin vain 12 prosenttia yrityksistä hyödyntää tehokkaasti asiakasdataa. Tiedot käyvät ilmi Microsoftin ja PwC:n tuoreesta tutkimusraportista.  Lue uutinen ▸