Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Fokusointia lisää elovakuvamainontaan

Uutiset, Elokuvat & TV, Markkinointi & Mainonta, | maanantaina 25.02.2013 - Toimitus

Elokuvamainonta kasvoi tammikuussa viime vuoteen verrattuna. TNS Media Intelligencen Mainonnan muutosmittarin mukaan kasvua oli peräti 37,7 % . Myös katsojamäärät ovat viime aikoina olleet korkeimmillaan sitten vuoden 1983. Tänä vuonna mainosmyynninkasvua tulee entisestään vauhdittamaan Clear Channel Finlandin tarjoama uusi tapa ostaa kontakteihin perustuvaa elokuvamainontaa.

”Elokuvamainonta vahvistaa tänä vuonna entisestään asemaansa mediakentässä – jo nyt voidaan nähdä voimakkaan kasvun jatkuvan myös helmi- ja maaliskuussa. Elokuvissa käyminen on nyt suositumpaa kuin aikoihin ja erityisesti suuret kotimaiset ensi-illat ovat vetäneet todella hyvin katsojia teattereihin”, toteaa Clear Channel Finlandin toimitusjohtaja Timo Tammi. Toistaiseksi Clear Channelin teatteriverkostoon kuuluvissa 16 kaupungissa katselu on kasvanut noin 10 % viime vuodesta.

”Elokuvissa mainostaja saa kontaktin siihenkin yleisöön, jota tv ei tavoita. Vaikuttavuudeltaan media on ihan omaa luokkaansa – häiriöttömässä ja korkealuokkaisessa mediaympäristössä mainos on parhaimmillaan. Uusi hinnoitteluperusteemme, jossa valkokangasmainontaa voi ostaa entistä joustavammin yksittäisen paikan/teatterin, elokuvatittelin ja päivän perusteella, suunniteltiin mainostajien palautteen perusteella. Myös aineistonhallinnan hinnoittelun tehostaminen on osoittautunut toimivaksi”, Tammi jatkaa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: