Lidlin asiakaslehdestä on tullut verkkomedia Liedellä.fi. Asiakaslehden siirtyminen digitaaliseksi liittyy Lidlin vastuullisuustavoitteisiin.  

Ensimmäisen kerran vuonna 2015 ilmestynyt Liedellä-lehti on ollut todella suosittu media. Asiakaslehteä on painettu satoja tuhansia kappaleita neljä kertaa vuodessa. Lehden sisällöistä on löytynyt ideoita ruoanlaittoon inspiroivien reseptien muodossa. Lukija on viihtynyt paljon pidettyjen henkilöhaastattelujen sekä tuottajatarinoiden parissa tai voinut lukea erilaisia artikkeleita vastuullisuudesta. 

–    Sama iloinen ja rohkea tyyli jatkuu edelleen verkkomediassa. Lukija pystyy sukeltamaan lidlimäiseen elämäntyyliin, jossa elämä on aktiivista, hauskaa ja helppoa. Liedellä.fi tarjoaa jatkuvasti uusia yllättäviä artikkeleita ja reseptejä sekä sopivassa määrin tietoa vastuullisuudesta, joka on Lidlille tärkeää, kertoo Lidlin markkinointipäällikkö Ossi Liljeström. 

Uusi verkkomedia tulee sisältämään entistä enemmän herkullisia ja helppoja reseptejä sekä vinkkejä kokkailuun, inspiraatiota niin arkeen kuin juhlaankin, viihdyttäviä henkilöhaastatteluja sekä uutisia Lidl-maailmasta. Lisäksi Liedellä.fi tarjoaa ideoita sporttiseen elämäntyyliin, sisustamiseen ja arjen askareisiin.

Paperin vähentäminen on ilmastoteko

Asiakaslehden siirtyminen verkkoon on osa Lidlin ilmastotavoitteita vähentää paperin käyttöä. Myös suoramainoslehden kokoa muutettiin pienemmäksi syksyllä 2020, jolloin paperia säästyy peräti 1 300 tonnia vuodessa. 

–    Asiakkaat ovat ottaneet uuden ja pienemmän suoramainoslehden vastaan hyvin innokkaasti, joten uskomme että myös Liedellä.fi kerää nopeasti lukijoita. Lidl on kiinnostava brändi ja moni seuraa Lidlin tekemistä. Verkkomedian suunnittelussa otettiin Lidl-fanit huomioon, ja nyt he pääsevät sisälle Lidl-elämään, avaa Liljeström.

Uusi Liedellä-verkkomedia on julkaistu 10.11.2021.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.