Annan päätoimittaja Emma Koivula kertoo, että lehden rinnalla Anna.fi:n verkkopalvelua on viime vuosina kehitetty voimakkaasti; taitavien journalistien apuna on tarkka data ja analytiikka.

”Tähän on päästy printin ja verkon yhteistyöllä. Anna.fin sisällöissä olemme keskittyneet hyvinvointiin ja terveyteen sekä itsensä kehittämisen ja tuntemisen teemoihin. Ne palvelevat verkkoa käyttävää ydinjoukkoamme, joista 59 prosenttia on 18­–44-vuotiaita”, Emma Koivula toteaa.

Blogeilla on Anna.fi.ssa merkittävä rooli; Annassa bloggaavat mm. lifestyle-bloggaajiin kuuluvat Xenia Andersson ja Sara Parikka. Bloggaajajoukko täydentyy pian parisuhdeblogilla, kun Sami Minkkisen Havaintoja parisuhteesta -blogi siirtyy Anna-brändin alle huhtikuun alussa.