Aikaisemmin hän on työskennellyt muun muassa Sanoma Media Finlandin aikakauslehtiyksikössä ja Alma Median Kauppalehti Optiossa erilaisissa designin johtamisen tehtävissä ja kehitystehtävissä. Lisäksi hän on vetänyt konsulttina lukuisia median sisältö- ja ulkoasu-uudistuksia sekä valmentanut journalisteja ja toimitusten johtoa.
Aamulehti kasvaa verkossa voimakkaasti. Jo yli kolmannes suomalaisista netin käyttäjistä lukee verkossa Aamulehteä vähintään kuukausittain. Tampereen markkina-alueella Aamulehden tuoteperhe ja Alma Median verkosto tavoittavat viikossa 95 prosenttia ihmisistä. Viime syksynä Aamulehti palkittiin Pohjoismaiden parhaiten suunniteltuna lehtenä, ensimmäisenä Suomessa.
Maksullisella journalismilla on valoisa tulevaisuus, myös verkossa. Aamulehdessä siitä kertoo maksullisen sovelluksen käyttäjämäärä, jo yli 40 000, Jussi Tuulensuu sanoo.
Tuulensuu on opiskellut Tampereen yliopistossa tiedotusoppia sekä matematiikkaa ja tilastotiedettä.