Hän vastasi Ylen sivuilla yleisön kysymyksiin. Häneltä tiedusteltiin muun muassa: ”Pitääkö Ylen olla esillä vahvasti Facebookissa?”
”Tätä olen paljon miettinyt. Pelkästään Facebookissa julkaistavien sisältöjen tarvetta tulen kyllä miettimään. Pitääkö Yleisradion julkaista siellä erikseen sisältöä, vai käytetäänkö sosiaalisen median kanavia promootioon ja vastaaviin asioihin. Keskustelin juuri pari kolme viikkoa sitten pohjoismaisten lehtipuolen kollegoiden kanssa: muissa Pohjoismaissa Facebook, Google ja muut vastaavat toimijat ovat selkeästi enemmänkin kilpailijoita kuin Suomessa. Epäilen, että tämä asia tulee myös Suomeen viiveellä. Epäilen, että suomalainen media tulee muuttamaan asemointiaan ja ottamaan enemmän kilpailija-asennon näihin kansainvälisiin toimijoihin. Facebookissa ja muissa on se ongelma, että median oma brändi häviää. Ihminen ei tiedä kenen sivuilla on, kenen tuottamaa uutista lukee. Ja se on hirvittävän huono asia, jos katsotaan pidemmällä aikavälillä meidän mediabrändiä. Mutta kyllä, näen että nämä suuret toimijat tulee olemaan enemmän kilpailijoita kuin kumppaneita myös Yleisradiolle.”