Nina Lallukka on tällä viikolla aloittanut hasan communicationsin asiakkuusjohtajana. Lallukka on yli kymmenen vuotta työskennellyt viestintäpäättäjien tukena eri viestintäteknologioiden parissa ja siirtyy hasan communicationsiin Mynewsdeskinmaajohtajan paikalta. Aikaisemmin hän on työskennellyt muun muassa M-Brain Insight:ssä, Viestintätoimisto Deskissä sekä Cisionilla.

Tea Saloranta puolestaan on nimitetty hasan communicationsin Senior Communications Manageriksi. Hänellä on vahvaa kokemusta yritys-, säätiö- ja järjestöpuolen markkinointi- ja viestintätehtävistä. Saloranta on aikaisemmin johtanut viestintää ja markkinointia Suomen Pakolaisavussa, vastannut Nenäpäivä-kampanjan markkinoinnista ja viestinnästä sekä työskennellyt Talentum Events:ssä ja Palace Kämp Groupissa. Saloranta aloitti tehtävässään 1.8.2017.

“Yrityksen rapsakka kasvu ja laajeneva asiakaskirjo myös B2B-puolella on tuonut tarpeen vahvistaa osaamista strategisen ajattelun ja viestinnän vaikuttavuuden mittaamisen parissa”, hasan communicationsin toimitusjohtaja Päivi Holmqvist toteaa.

Viestintätoimisto hasan communications on osa hasan & partnersgroupia. Konserniin kuuluvat lisäksi mainostoimisto hasan & partners, Tukholmassa ja Amsterdamissa toimiva mainostoimisto Perfect Fools ja asiakasnäkemystoimisto Frankly Partners.