Elementit sitovat kanavalla esitettävät ohjelmatrailerit sekä promovideot kanavabrändin kanssa yhdeksi kokonaisuudeksi.
Uusi ilme on evoluutio jo muutamia vuosia sitten alkaneelle sarjalle ”Tähtien koti”, ”Vain yksi otto” ja ”Koko ilta kotimaista”. Konseptin tavoitteena on nyt tuoda tähtien rinnalle myös kameran toisella puolella toimivat ja ohjelmiin vaikuttavat ammattilaiset. Hyvä sisältö ja ohjelma syntyvät kaikkien yhteisellä työllä.
Edellinen Koko ilta kotimaista -konsepti haluttiin uudistaa uudeksi kolmen vuoden konseptiksi.
”MTV3-kanava on iso osa monien arkea, ja haluamme tuoda esille sen kuinka kaikki mitä kulisseissa tapahtuu tähtää Suomen parhaaksi ja suurimmaksi viihdetaloksi. Tuotantojen taustalla on valtava koneisto kotimaista työvoimaa. Heidän työtään ei useinkaan nähdä ruudussa kuin vilahdukselta, mutta työllistävä vaikutus on valtava. Olemme lopputulokseen äärimmäisen tyytyväisiä, ja jatkamme ilmeen freesaamista pitkin kesää ja syksyä,” toteaa MTV:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Jenna Vaartimo.
”Vaativa projekti vedettiin läpi tiukalla aikataululla ja hieno lopputulos on nähtävissä televisiossa. Kesän aikana ilme leviää myös MTV3:n some-kanaviin ja ohjelmien lanseerauskampanjoiden myötä kaduille ja lehtiin. Upeaa, että pääsimme vetämään näin kattavan projektin,” iloitsee Wake Dynamiten asiakkuuspäällikkö Mikael Kawamura.
Uuden kanavailmeen konseptin suunnittelusta vastasivat Jotti Taival, Kimmo Korhonen, Matti Lehti ja MTV:lta Virpi Kunttu, Natalie Nsubuga sekä Jenna Vaartimo.
Katso video dynaamisesta mainonnasta.