Verso Food Oy kehittää ja tuo markkinoille Suomessa vastuullisesti tuotettuja, ympäristön kannalta kestäviä ja runsaasti kasviproteiinia sisältäviä elintarvikkeita. Kasvunäkymät ovat vahvat tämän suomalaisen startup-yrityksen laajentuvalle tuoteportfoliolle niin kotimaassa kuin kansainvälisilläkin markkinoilla.
Verso Food Oy:n toimitusjohtaja Tarja Ollilla kertoo alkaneesta yhteistyöstä seuraavasti: ”Valitsimme OMD Finlandin strategiseksi kumppaniksemme, sillä haluamme olla yhteistyössä toimiston kanssa, joka pystyy osaamisellaan ja palvelutarjonnallaan tukemaan voimakasta kasvuamme kotimassa sekä olemaan apuna toimintamme laajentuessa vientimarkkinoille”.
OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt kiteyttää yhteistyön tarkoitukseksi suomalaisen huippuinnovaation menestymisen varmistamisen. Toimiston roolina on tukea voimakasta kasvua strategisen markkinoinnin palveluilla keskittymällä erityisesti markkinoinnin suorituskykyyn: ”OMD Finland tukee Verso Food Oy:n innovatiivisen ja laadukkaan tuotevalikoiman menestymistä kansainvälistymisessä. Olemme innoissamme saadessamme olla mukana rakentamassa tätä menestystarinaa ja kasvua”.
Toimisto tuo Verso Food Oy:n käyttöön datalla johdetun markkinointistrategian lisäksi koko laajan palveluvalikoimansa eli markkinointiratkaisut, asiakasymmärryksen, analytiikan, markkinointiteknologian ja sisältömarkkinoinnin palvelut. Kansainvälisen toimistoketjun tuoma markkina-alueiden kuluttajatuntemus on alkaneessa yhteistyössä olennaisessa roolissa.