Tilaisuudessa oli läsnä johtavia saksalaisia ja amerikkalaisia yrityksiä, joita kiinnosti suomalaisfirman ohjelmistotekniset ratkaisut. Suomalainen ohjelmisto-osaaminen on maailmalla erittäin arvostettua.
Saksassa digitaalinen markkinointi on ottamassa vasta ensi askeleita, kun taas Pohjoismaissa yritykset ovat huomattavasti valveutuneimpia.
Asiakaskokemukseen perustuva markkinoinnin kohdentaminen digitaalisen Saas-palvelun avulla lisää kustannustehokkaasti yrityksen myyntiä, Mattila kertoi asiakasesimerkkeihin viitaten. Koodiviidakko on erikoistunut markkinointiteknologian kehittämiseen ja myntiin.
Lianatech GbmH:lla on myyntitoimistot Saksassa Hampurissa ja Münchenissä. Muut myyntitoimistot sijaitsevat Oulun lisäksi Helsingissä, Tukholmassa, Pariisissa, Dubaissa ja Hongkongissa.