” Sanoman mediat tavoittavat noin 98 % suomalaisista viikoittain, ja uusilla kohdennusmenetelmillä voimme suunnata viestin entistä tarkemmin esimerkiksi maantieteellisesti. Näin alueellinen digitaalinen mainonta on jatkossa myös pienemmille yrityksille tehokasta ja tuloksellista. Pääkaupunkiseudulla voimme Helsingin Sanomien ja HS Metron avulla taata aivan ylivoimaisen tavoittavuuden myös printissä. Painettu mainos on todennetusti erinomainen kaupan vauhdittaja”, lupaa Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Hans Edin.

Mobiilimarkkinointi Routa toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella sekä Porissa ja etsii parhaillaan joukkoonsa lisää markkinoinnin ja myynnin ammattilaisia. Tavoitteena on lähivuosina tuplata henkilöstön määrä. Tällä hetkellä Roudan palveluksessa on 90 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2016 oli 9,3 miljoonaa euroa.

”Yrityskaupan ja uuden toimintamallin myötä voimme palvella paremmin entistä laajempaa asiakaskuntaa”, kommentoi Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Pia Kalsta.