Avaus panostaa markkinoinnin muutokseen tarjoamalla asiakkailleen yhdistelmää, joka sisältää analytiikkaa, markkinointiteknologiaa, sisällön kehittämistä, strategiaa, digitaalista mediaa ja kasvuhakkerointia.
Liiketoiminta perustuu asiakasdatan laajamittaiseen hyödyntämiseen ja sen kytkentään automatisoituihin markkinointiratkaisuihin. Tämä mahdollistaa yksittäisille kuluttajille ja teollisille ostajille suunnatut oikea-aikaiset tarjoukset ja palvelut. Personoitu palvelu parantaa asiakaskokemusta ja nostaa myyntiä.
– Keinoäly on markkinoinnin seuraava suuri trendi. Data- ja analytiikkatalo Actionbasen yhdistyminen Avaukseen antaa meille entistä paremmat edellytykset toimia asiakkaidemme markkinoinnin uudistajana ja tuloksentekokumppanina, sanoo Avauksen managing partner Tom Nickels.
Actionbase on erikoistunut datahallintaan, analytiikkaan ja asiakkuusstrategiaan. Yrityksellä on toimistot Tukholmassa ja Göteborgissa. Sillä on asiakkaita kaikissa Pohjoismaissa.
Actionbase ja Avaus ovat molemmat toimineet data- ja tulospohjaisen markkinoinnin muutoksen keskiössä. Investoinnit markkinoinnin teknologioihin ohjaavat kehitystä, ja Pohjoismaissa on vain kourallinen toimittajia, jotka pystyvät tarjoamaan kattavan palvelukokonaisuuden.
Actionbasen toimitusjohtaja Mårten Tilosius on tehnyt jo pitkään yhteistyötä Avauksen kanssa. Han jakaa yrityksen vision datavetoisen markkinoinnin pohjoismaisesta mestarista.
– Yhdessä olemme vahvempi kumppani asiakkaillemme ja teknologiapartnereillemme. Työntekijämme saavat mahdollisuuden työskennellä Pohjoismaiden kaikkein jännittävimpien ja haastavimpien toimeksiantojen kanssa, hän sanoo.