Fokuksen mediamyyntijohtajana Lindvall-Harki aloitti toukokuussa 2016.
Sanomalta ostetusta Head Office Finlandista on muodostettu Fokukseen uusi sisältömarkkinointiin keskittyvä liiketoimintayksikkö, jonka liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Tanja Piipponen. Hän on toiminut aikaisemmin Content Directorina Sanoman Head Office Finlandissa.
Lindvall-Harki ja Piipponen ovat molemmat Fokus Median johtoryhmän jäseniä ja raportoivat toimitusjohtaja Tapani Pitzenille.
Fokus Media Finland Oy on harrastus- ja asiakaslehtien kustantamiseen sekä sisältömarkkinoinnin tuotantoon keskittyvä yhtiö, jonka tuotevalikoimaan kuuluvat Antiikki & Design, Blue Wings, Plaza Koti, GEO, Hifimaailma, Pelit-lehti, Auto Bild Suomi, GTi-Magazine ja V8 Magazine. Lisäksi yhtiön tuotevalikoimaan kuuluvat verkkopalvelu overdrive.fi, autobild.fi, gti.fi, hifimaailma.fi, antiikkidesign.fi sekä pelit.fi. Fokus Median mediamyynti vastaa myös Sanoma Media Finlandin Glorian Kodin, ET Matkaoppaan ja Tiede-lehden mediamyynnistä.
Fokuksen sisältömarkkinointi suunnittelee ja tuottaa monikanavaisia sisältömarkkinoinnin ratkaisuja yritysten liiketoiminnan tarpeisiin. Asiakkaita ovat muun muassa Finnair, Nordea, Orion ja Varma.