Markkinoinnin viikolla on mukana 33 alan huippuyritystä tänä vuonna.
Katso Koodiviidakon digitaaliseen markkinointiin ja viestintään keskittyvien esitysten aikataulu täältä.
Vuonna 2015 tapahtuma keräsi paikalle lähes 2400 yritysten avainhenkilöä ja alan vaikuttajaa, joista 75% ilmoitti päättävänsä tai vaikuttavansa organisaationsa ostopäätöksiin. Helsingin Messujen ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL:n MARKKINOINTIVIESTINNÄN VIIKKO -tapahtumaa on järjestetty tällä nimellä vuodesta 2007 lähtien. Tänä vuonna nimi päätettiin muuttaa MARKKINOINNIN VIIKOKSI. Nimenmuutoksen suurin syy on se, että tapahtuma haluaa painottua aiempaa enemmän strategiseen markkinointiin. Tapahtuman ohjelmassa käsitellään markkinointia sekä viestintää laaja-alaisena osana kaikkea organisaation toimintaa.
Katso Markkinointiviikon Facebook-sivut ja Twitter.