Pohjanlehto siirtyy Dinglen Head of Media & Analytics -tehtävään mediatoimisto Dagmarista, jossa hän työskenteli digitaalisen markkinoinnin ja median parissa. Pohjanlehdolla on useiden vuosien kokemus digitaalisen markkinoinnin strategisesta suunnittelusta, asiakasymmärryksestä sekä datan tulkinnasta, hyödyntämisestä ja analytiikasta.
”Mainonnasta tehdään relevanttia puhuttelemalla eri kohderyhmiä räätälöidyillä viesteillä niissä kanavissa, joista kuluttajat parhaiten tavoitetaan. Asiakkaiden ostetun median tuloksellisuus saadaan nousuun entistä dynaamisemmalla, dataan pohjautuvalla mediaostamisella”, Pohjanlehto sanoo.
Dinglen visuaalisista ja liikkuvan kuvan toteutuksista vastaavaa tiimiä vetää jatkossa Sasu Haanpää. Head of Design & Motion -tehtävään Aller Medialta siirtyvällä Haanpäällä on vankka kokemus monikanavaisista sisältökonsepteista sekä visuaalisesta suunnittelusta ja tuotannosta.
Haanpää on suunnitellut lukuisia visuaalisia identiteettejä useille yrityksille, tuotteille, tapahtumille ja julkaisuille. Hänet tunnetaan myös ansioistaan brändien visuaalisten identiteettien suunnittelussa ja jalkauttamisessa.
“Visuaalisten sisältöjen merkitys kasvaa jatkuvasti. Sisältöjen hajautuessa suureen määrään kanavia on tärkeää, että yritysten tuottamat sisällöt muodostavat yhtenäisen ja tunnistettavan visuaalisen kokonaisuuden, joka rakentaa brändiä haluttuun suuntaan”, Haanpää toteaa.
”Sasun ja Ollin myötä saamme lisää vahvuutta markkinoinnin kokonaisvaltaiseen toteuttamiseen, joka ei pääty siihen, että loistokkaat sisällöt ovat valmiina. Nyt voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin yhdestä osoitteesta kaikissa markkinoinnin vaiheissa – strategisesta suunnittelusta sisältöjen tulokselliseen jalkauttamiseen ja vielä lopputulosten analysointiin”, kommentoi Dinglen suunnittelujohtaja Jussi Ylävaara.