Ostetun yhtiön verkkopalvelu jobote.com on kehitetty tavoittamaan osaavimpia ja hankalimmin tavoitettavia potentiaalisia työnhakijoita. Osapuolet eivät julkista kauppahintaa.
Jobote.comin teknologia perustuu kollegoiden suositteluun ja työpaikkailmoitusten helppoon jakamiseen sosiaalisessa mediassa. Keskeinen vahvuus palvelussa on vinkin antajan palkitseminen onnistuneesta rekrytoinnista. Tsekin työmarkkinoilla suosittelut ovat LMC:n markkinaa johtavien verkkopalveluiden ohella tämän hetken tärkein tapa löytää kandidaatteja.
Joboten hankinta tukee LMC:n strategiaa tarjota käyttäjilleen – sekä työnhakijoille että työnantajille – parhaat mahdolliset työkalut. Kauppa myös laajentaa LMC:n tarjontaa mobiilipalveluihin ja sosiaaliseen mediaan kytkettyhin palveluihin.