Samassa sarjassa kunniamaininnan sai Visit Swedenin suomalaisia matkailijoita palveleva mediaTukholma.fi.
“Olen todella iloinen asiakkaidemme digitaalisten konseptien menestyksestä maailman kovimmassa julkaisukilpailussa. Mittelimme kilpailussa isojen kansainvälisten toimijoiden, kuten Time Incin, National Geographicin ja Reader’s Digestin, kanssa. Kilpailumenestys osoittaa, että reilussa vuodessa olemme tuoneet Suomen sisältömarkkinointibisnekseen kansainvälisen tason osaamista ja otetta, kuten lupasimme”, Head Office Finlandin toimitusjohtaja Kati Sulin sanoo.
Lemminkäisen sisäisen viestinnän konsepti Lemmy valittiin kilpailun Eddie-osuudessa sarjan paras ”Digitaalinen sisältökonsepti” voittajaksi. Samassa sarjassa kunniamaininnan sai Visit Swedenin suomalaisia matkailijoita palveleva mediaTukholma.fi.
Kilpailun Ozzie-osuudessa sarjan digitaalinen BtoB-konsepti voitti Suomen Teollisuussijoitukselle tehty digitaalinen vuosijulkaisu http://vuosijulkaisu2014.teollisuussijoitus.fi/fi.
”Digikonseptilla halusimme julkaisusta monipuolisen, visuaalisesti näyttävän ja lukemaan houkuttelevan”, kertoo Suomen Teollisuussijoituksen viestintäpäällikkö Satu Holm-Jumppanen.
Eddie & Ozzie Awards -kilpailuun osallistui tänä vuonna yli 2 800 ehdokasta, joista finalistit valitsi yli 300:sta alan ammattilaisesta koottu paneeli. Kilpailun Ozzie-osuus keskittyy designiin, kun taas Eddie-osuudessa palkitaan parhaita sisältöjä.