OMG:n toimistoja Suomessa ovat ToinenPHD, OMD ja Ainoa Resolution.
Vassinen väitteli tohtoriksi markkinoinnin vaikuttavuudesta Aalto-yliopistossa vuonna 2012. Omnicom Media Groupilla hän johtaa markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisen liiketoimintaa ja tuotekehitystä, yhtiö kertoo tiedotteessaan.
”Vassinen on yksi maamme kokeneimpia strategisen markkinoinnin osaajia sekä teorian että käytännön tasolla. Hänellä on laajaa ja syvää osaamista markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisesta ja mallintamisesta, iloitsee Omnicom Media Groupin konsernijohtaja Teemu Neiglick.
Vassinen siirtyi omasta yrityksestään, jossa hän rakensi FMCG-yrityksille suunnattua vastuullisuuskysymyksiin keskittynyttä analytiikkapalvelua.
Vassisen vastuulla ovat etenkin markkinoinnin tuloksellisuuden reaaliaikainen mittaaminen, panostusten ennustemallit sekä big datan yhä parempi hyödyntäminen vaikuttavuuden tutkimisessa. Data science -yksikkö Omnicom Evidencessä hänen kanssaan työskentelee 30 muuta analytiikan sekä tutkimus- ja asiakasymmärryksen ammattilaista.