”Yhtiöitä ei positioida enää suhteessa kilpailijoihin vaan osaksi yhteiskuntaa, mikä tuo uuden elementin yritysviestintään. Kyse on jatkuvasta yhteiskunnallisesta dialogista, joka vaatii laaja-alaista ymmärrystä. Tästä Jennillä on ainutlaatuista kokemusta”, sanoo Milttonin partneri Leena Gyllenbögel.
Karjalainen on työskennellyt aiemmin asiantuntija- ja viestintätehtävissä muun muassa Akavassa ja SAK:ssa sekä viestintätoimisto AC-tiedotuksessa. Milttonilla hän odottaa pääsevänsä hyödyntämään verkostojaan sekä tuomaan strategista yhteiskunnallista osaamista viestintään ja vaikuttamiseen.
”Yritykset ovat havahtuneet huomaamaan yhteiskunnallisen dialogin merkityksen, mutta Suomessa ei vielä oikein tiedetä, mihin vuoropuhelulla tulisi pyrkiä. Tarjoamme asiakkaille strategista kumppanuutta, jonka avulla yritys löytää vastaukset kysymyksiin, miksi se on olemassa, mihin se pyrkii, miten siitä tulisi viestiä ja mille tahoille”, Karjalainen kertoo.
”Keskeistä on, että tarjoamme yrityksille kokonaisvaltaisen tuen liiketoiminnan kehittämiseen”, Karjalainen jatkaa.
Miltton Group on panostanut voimakkaasti kasvuun ja palveluidensa kehittämiseen. Yhtiön tavoitteena on rakentaa ensimmäinen Suomesta lähtöisin oleva, suomalaisille yrityksille ja muille organisaatioille suunnattu kansainvälinen markkinointiviestintäketju.