Xoxofeed.com innovoi, tuottaa ja jakaa pääosin rakkausteemaisia sisältöjä yleisönään teemasta kiinnostuneet sosiaalisen median aktiiviset käyttäjät. Fiidi.fi:n tapaan xoxofeed.comin sisältötiimi toimittaa omaa sisältöä sekä tuo palveluun muualla julkaistua sisältöä.

”Fiidi.fi alkoi niukasti resursoituna kokeiluprojektina loppuvuodesta 2013. Sen viikoittainen puolen miljoonan yleisömäärä on Suomessa todella suuri, mutta suosion kasvua rajaa kieli. Nyt kokeilemme sosiaalista julkaisemista myös kansainvälisten yleisöjen ulottuville. Tavallaanhan perinteisen iltapäivälehden perusosaaminen on viraalia: tunnistamme puheenaiheet, popularisoimme, vetoamme tunteisiin. Sosiaalisen julkaisemisen kasvava markkina on murroskohta iltapäivämedian kehityksessä”, toteaa IL-Median kustantaja Kari Kivelä.