”Olemme rakentaneet tiiviin käyttäjäyhteisön verkkokauppamme ympärille ja asiakkaamme arvostavat verkkopalveluun tekemiämme sisältöjä uutuuksista, suunnittelijoista ja ilmiöistä. Laajalevikkisen Design Stories -lehden avulla kykenemme tarjoamaan inspiroivan lukukokemuksen, joka täydentää verkossa tarjoamaamme asiakaskokemusta. Yhdessä A-lehtien osaajien kanssa olemme nyt luoneet uuden tyyppisen aikakauslehden, jolle uskomme olevan vahvaa kiinnostusta myös oman asiakaskuntamme ulkopuolella. Näemme lehdellä lisäksi kansainvälistä potentiaalia, ja tulevaisuudessa teemmekin lehdestä myös englanninkielisen version ”, Finnish Design Shopin perustaja ja toimitusjohtaja Teemu Kiiski toteaa.
”Net-a-Porterin Porter-lehti on onnistunut esimerkki siitä, kuinka verkkokauppa pystyy tarjoamaan täysin kilpailukykyisen, menestyvän lehden kohderyhmälleen. Design Stories -lehden kautta pystymme tutustuttamaan lukijan kiehtovaan elämäntapaan, jossa tavarat ja asiat heräävät eloon. Design on myös hyviä tarinoita, kiintymystä ja intohimoa. Esimerkkinä tästä olemme saaneet lehteemme haastattelun tanskalaisen Hay-merkin luojilta Mette ja Rolf Hay’ltä, jotka ovat valloittaneet designmaailman kymmenessä vuodessa tunteiden palolla”, A-lehtien luova johtaja Anneli Myller sanoo.
Design Stories ilmestyy 2.4. yhdessä Avotakan kanssa. Tänä vuonna lehti ilmestyy kaksi kertaa, joista syksyllä lehti tulee myös irtonumeromyyntiin. Design Stories -lehti tavoittaa yli 100 000 sisustuksesta ja designista kiinnostunutta suomalaista, kertoo A-lehdet tiedotteessaan.