Atrian Facebook-sivu lanseerattiin grillikauden kynnyksellä toukokuussa 2012. Taustalla oli yrityksen tahto lisätä vuorovaikutusta kuluttajien kanssa ja tarjota heille sosiaalista lisäarvoa. Ensimmäiset kuluttajat löysivätkin hyvin pian tiensä Atrian Facebook -sivulle ja 10 000 fanin raja ylittyi jo parin viikon sisällä avajaisista.
”Olin jo liittymässä aikoinaan Facebookiin, mutta jossain lehdessä oli isolla etukannessa otsikko ’Edelläkävijät luopuvat jo Facebookista’. Silloin päätin olla todellinen edelläkävijä ja jättää kokonaan liittymättä”, perustelee Luostarinen päätöstään pilke silmäkulmassa.
Atrian Facebook-yhteisön fanimäärä karttui vauhdikkaan alun jälkeen tasaisen varmasti ja viimein tällä viikolla sadannestuhannes fani liittyi yhteisöön. Niinpä Luostarinen loi henkilökohtaisen profiilin Facebookiin ja kävi ensitöikseen liittymässä markkinoimansa yrityksen Facebook-faniksi.
Atrian Facebook-sivulla juhlistettiin 100 000 fanin rajapyykin ylittymistä kiitoksen merkeissä. ”Atrian Facebook-yhteisö on loppujen lopuksi yhtä kuin sen fanit, joten haluamme osoittaa kiitoksemme heille”, toteaa Luostarinen.
Atria teki aiheesta lyhyen videojulkaisun.