Zeelandiin Samuel Tenhunen siirtyy Microsofilta, jossa hän on toiminut Senior Managerina vastuullaan Nokian peruspuhelimien digitaaliset sisällöt ja kampanjat globaalisti. Mainos- ja markkinointiviestintäala on Tenhuselle ennestään tuttua, sillä aiemmin hän on työskennellyt mm. Wundermanissa ja Franticissa.
”Markkinoinnissa on oikeastaan menossa vain yksi paradigmamuutos: digitaalisuus ja sen mukana tuomat ilmiöt. Haluamme auttaa asiakkaitamme markkinointiviestintäinvestoinnin maksimoimisessa, ja digitaalisuudella on siinä edelleen kasvava merkitys. Suomessa on myös erittäin paljon yrityksiä, jotka ovat vasta alkutaipaleella digitaalisuuden hyödyntämisessä palveluissaan ja markkinoinnissaan. Meidän tehtävämme on tuoda sisua ja rohkeutta markkinointiin ja auttaa asiakkaitamme parantamaan asiakaskohtaamisia kaikissa kohtaamispisteissä. Samuel tuo Zeelandiin hyvän lisän digistrategiaosaamista ja toisaalta omaa hyvän hands on -työotteen”, kertoo Zeelandin strategiajohtaja Timo Muhonen.
”Otan Zeelandin haasteen innolla vastaan. Olen aiemmin tarkastellut digitaalisuutta strategian, markkinoinnin suunnittelun, toimeenpanon ja tuotannon kannalta sekä arvioinut, miten digitaalisuus vaikuttaa yritysten muuhun markkinointiin, myyntiin ja palveluihin. On hienoa päästä töihin yritykseen, jossa voin hyödyntää koko osaamistani”, toteaa Tenhunen.