PB Magazine on yksi viidestä asiakaslehtien paras redesign -sarjan finalistista. Eddie & Ozzie Awards -kilpailuun osallistui tänä vuonna yli 2 800 ehdokasta, joista finalistit valitsi yli 300:sta alan ammattilaisesta koottu paneeli. Kilpailun Ozzie-osuus keskittyy designiin, kun taas Eddie-osuudessa palkitaan parhaita sisältöjä.

Nordea Private Bankingin asiakkaille tehty PB Magazine on elämyksellinen talouslehti, joka vie lukijansa ajankohtaisten talousilmiöiden ja sijoittamisen hyötytiedon pariin unohtamatta kiinnostavia ihmisiä, kulttuuria, taidetta ja kulinarismia. Lehden konsepti ja ulkoasu uudistettiin alkuvuodesta 2014. Visuaalisesta uudistuksesta vastasi AD Tomi Metsä-Heikkilä.

” Lehti on meille tapaamisten ohella luonteva tapa päästä lähelle asiakasta”, Nordea Private Bankingin Suomen-maajohtaja Jukka Perttula sanoo.

Lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa suomeksi ja ruotsiksi ja sen painos on 25 000 kappaletta.

”Uudistunut lehti noudattaa tiukkaa talouslehtimäistä formaattia ja ulkoasua”, Head Office Finlandissa PB Magazinen konseptin uudistanutta tiimiä edustava Head of Custom Publishing Tanja Piipponen kertoo.

”Uskomme, että monikanavaistuvassa viestinnässä printillä on jatkossa entistä tärkeämpi rooli erottautuvana ja sitouttavana mediana, kun kyseessä ovat yritysten arvokkaimmat kohderyhmät”, Head Office Finlandin toimitusjohtaja Kati Sulin toteaa.