Vuonna 2000 perustettu, useita palkintoja voittanut Skandaali kasvoi nopeasti ja kansainvälistyi jo vuosikymmenen alussa. Publicis Helsinki ja Skandaali yhdistyivät vuonna 2010, ja tänään Skandaali on osa globaalia viestintäjättiä Publicis Groupea.

– Skandaali on pirteässä teini-iässä oleva luova toimisto. Nyt on sopiva hetki jättää teini-ikäisen kaitseminen muille ja suunnata kohti uusia haasteita. On myös aika kiittää kaikkia: kumppaneita, työkavereita ja erityisesti asiakkaita, niin nykyisiä kuin vanhoja, Erkki Mikola sanoo.

– Skandaalilla on loistava menneisyys ja perintö, mutta vielä sitäkin kirkkaampi tulevaisuus. Teini-ikäisestä kasvaa pian entistä vahvempi ja kunnianhimoisempi toimisto, joka on valmis auttamaan suomalaisia yrityksiä menestymään entistäkin paremmin kansainvälisesti. Odotan innoissani voivani tukea tätä kasvuprosessia ja uusia kollegoitani tässä muutoksessa, Skandaalin toimitusjohtaja Alexander Peitersen sanoo.

Skandaali kehittyy uudenlaiseksi viestintäalan toimistoksi, jonka faktapohjainen, syvällinen kuluttajamarkkinan tuntemus ja luovuus tukevat asiakkaiden taloudellista menestystä. Skandaalissa työskentelee 23 ammattilaista, joita ympäröi vahva digitaalisten kumppaneiden ekosysteemi.