Uusi tekniikka mahdollistaa myös reaaliaikaisen, vuorokauden ajankohtaan kohdistuvan markkinoinnin sekä ajankohtaisen yleishyödyllisen viestinnän.
Keväällä Suomeen lanseerattu, kaupunkikuvaa ja markkinointiviestintää rikastuttava digitaalinen mainosratkaisu kattaa koko maan ja vahvistuu nyt merkittävästi myös pääkaupunkiseudulla. Kahtatoista Helsingissä sijaitsevaa mainospintaa asennetaan parhaillaan.
”Ihmiset ovat tottuneita nopeaan tiedonkulkuun, ja digitaalisen näytön reaaliaikaisuus ja helppo päivitettävyys mahdollistavat, että mainonta ja viestit tavoittavat autoilijat tehokkaasti”, kertoo Timo Tammi, Clear Channel Suomen toimitusjohtaja yhtiön tiedotteessa.
Uudet digitaaliset näytöt nousevat aluekeskusten vilkkaimmille paikoille, muun muassa teiden liittymiin ja markettialueille. Panorama-näyttöjen määrä on kaksinkertaistunut keväästä: 26 suomalaiskaupungissa on nyt 77 laitetta.