”Mobiili on ollut kehityksemme keskiössä jo pitkään. Olemme panostaneet paljon mobiilisivustoihin ja -sovelluksiin sekä ennen kaikkea kiinnostaviin sisältöihin kaikissa kanavissamme. Niin kiekkohuumaa kuin eurovaalejakin sisältänyt kiivas uutisviikko toi runsaasti lisää kävijöitä sivuillemme niin mobiilin kuin perinteisten työasemienkin välityksellä”, Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja kertoo.

Ilta-Sanomat on ollut verkkokäynneissä Suomen suurin palvelu viime marraskuusta lähtien.

”Voimakas siirtymä mobiiliin on toimialamme suurin ja nopein muutos. Odotamme että mobiilin käytössä nähdään lähitulevaisuudessa vielä nykyistä hurjempia kasvulukuja. Viime vuoden aikana Ilta-Sanomien mobiilipalvelun tavoittavuus kasvoi 153 prosenttia. Viime viikolla palvelussa vierailtiin 13,3 prosenttia edellistä viikkoa enemmän”, toteaa Ilta-Sanomien verkon kaupallinen johtaja Timo Rinne.