Valittu kumppani vakuutti Danonen näkemyksen ohella dynaamisuudellaan ja ideoillaan. Republic of Communications vastaa jatkossa Danonen koko brändiperheen viestinnästä.
”Danone tekee mittavaa tutkimus- ja tuotekehitystyötä ja tätä kautta meillä on tarjota monipuolinen valikoima tuotevaihtoehtoja eri maitovälipalasegmentteihin. Tuemme viestintätoimistopäätöksellämme markkinointiamme. Halusimme kumppaniksemme kaupallisesti ajattelevan, intohimoisesti viestintään suhtautuvan ja idearikkaan toimiston”, sanoo Danonen brändien viestinnästä vastaava Health Affairs Manager Kirsi Englund.
”Danonen päätös oli meille kerrassaan maistuva uutinen. Yhtiö on alallaan merkittävä toimija, jonka missio on luoda terveyttä ruoan kautta mahdollisimman monelle ympäri maailmaa. Meidän tehtävänä on valottaa, miten Danone brändiensä kautta toteuttaa missiotaan”, sanoo Republic of Communicationin toimitusjohtaja Hasse Eranka.