-Tulemme luomaan yhä syvempiä yhteistyön muotoja asiakkaillemme jotka hyödyntävät vahvaa digitaalisuuttamme, blogistrategiaamme, laadukasta printtiä sekä lukijoiden osallistamista, linjaa Minna Virtanen.
Aller alkaa maaliskuussa myydä mainontaa omien brändiensä lisäksi Bonnierin Suomessa ilmestyville erikoislehdille kuten Tieteen Kuvalehdelle, Kunto Plussalle ja Historiaan, joilla on yhteensä puoli miljoonaa lukijaa kuukaudessa. Allerin avulla tavoittaa entistä tehokkaammin nyt suomalaiset naiset. Allerin aikakauslehdillä ja yhteisömedioilla tavoittaa 1,8 miljoonaa naiskontaktia kuukaudessa. Bonnierin ja Allerin mediamyyntiorganisaatiot yhdistyvät 3.3.2014 ja muuttavat samoihin tiloihin Helsingin Punavuoreen maaliskuun aikana. Samalla Janne Pullinen alkaa johtaa Allerin Palveluliiketoiminta-yksikköä.