Tilaa 51-sivuinen raportti, jonka lähetämme Sinulle pdf:nä. Hinta 195 euroa + ALV 24 %.
Valmistunut vuoden 2013 lopussa.
Lähetä sähköpostilla tilaus laskutustietoineen osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi
Katso sisällysluettelo:
Johdanto, s. 3
Tiivistelmä, s.4
1. Aiherivin onnistuminen ratkaisevaa, s.6
2. Tiedottavan yrityksen tunnettuuden vaikutus avaamiseen, s.11
3. Kuinka suuri vaikutus otsikolla on? s.14
4. Tiedotteen informaation merkitys jutun tekemiseen, s.21
5. Tiedotteen ajankohtaisuuden merkitys jutun julkaisemiseen, s. 26
6. Tiedotteen aiheen uutuusarvon merkitys jutun kirjoittamiselle, s. 30
7. Jutun tekeminen epäkiinnostavasta tiedotteesta, s. 32
8. Tutun tiedottajan vaikutus läpimenoon, s. 34
9. Yleisen tunnettuuden vaikutus jutun julkaisemiseen, s. 37
10. Tiedotteen sisällön tärkeys tiedotteen julkaisemiseen, s. 38
11. Uutispäivän vaikutus tiedotteen julkaisemiseen, s. 39
12. Kieliasun vaikutus tiedotteen hyväksikäyttöön, s. 42
13. Aktiivisen tiedotuksen merkitys, s. 45
14. Tiedotteen tekstin yleistajuisuuden vaikutus, s. 48
15. Tiedotteen pituuden vaikutus tiedotteen käyttämiseen, s. 49
16. Tiedoston lähetysmuoto, s. 50
17. Yhteystietojen liittäminen tiedotteeseen, s. 51