M-Brain on viime vuosina kasvanut sekä yrityskaupoin että panostamalla omaan teknologiakehitykseen. Se on tuonut markkinoille, mm. markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnattuja SaaS-työkalutuotteita.
“Whitevectorin osto on johdonmukainen osa kasvustrategiaamme”, toteaa M-Brainin toimitusjohtaja Tuomo Räsänen.
“Whitevectorin osto täydentää asiakaskuntaamme mainiosti erityisesti viestintä- ja mediatoimistokentässä sekä tuo meille hyödyllistä osaamista SaaS-tuoteliiketoiminnasta ja sen kehittämisestä.”
Whitevector on vuonna 2006 perustettu sosiaalisen median seurannan yritys. Yhtiön omistajakuntaan ovat kuuluneet mm. Finnvera, pääomasijoittaja Inventure sekä joukko yksityissijoittajia. M-Brain on ollut Whitevectorin pienosakas ja tehnyt yrityksen kanssa yhteistyötä. Whitevector toimii Suomessa, mutta sillä on myös kansainvälisiä asiakkaita ja jälleenmyyjiä muissa Pohjoismaissa.