Finaalissa taakse jäivät kansainvälisille jäteille Sberbankille, VISAlle, Skolkovo-säätiölle ja Transelectricalle tehdyt viestintäkampanjat.

SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) -kilpailuun lähetetään vuosittain yli 2000 kilpailutyötä Euroopasta, Lähi-idästä ja Afrikasta. Palkinnot kuuluvat viestintäalan arvostetuimpiin kansainvälisiin tunnustuksiin.

Netprofilen “Tecnotreen uusi tuleminen”-projekti arvioitiin tiukassa talousviestinnän sarjassa suurten kansainvälisten jättien kuten VISAn, Sberbankin, Skolkovo-säätiön ja Transelectrican kanssa. Projektissa esiteltiin uudistunut Tecnotree ja sen päivitetty strategia. Keskeinen tavoite oli korostaa terävöitetyn asemoitumisen mukanaan tuomia uusia mahdollisuuksia. Tuloksena saatiin merkittävää näkyvyyttä sijoittajien kannalta keskeisissä avainmedioissa, mikä lisäsi yhtiön uuden markkina-aseman ja strategian tunnettuutta tärkeimmissä kohderyhmissä ja tuki osakeannin toteutumista.

“Tällaisten kilpailujen ja palkintojen suurin ansio on upean viestintätoimistotyön tuominen näkyväksi. Viestinnän ja uuden ajan suhdetoiminnan ammattilaisten ei pidä piiloutua kulisseihin, vaan tuoda entistä rohkeammin esiin viestinnän merkittävyys liiketoiminnalle. SABRE-palkintojen perustaja Paul Holmes on tehnyt huikeaa työtä viestintätoimistoalan palvelujen ja tuloksellisuuden tunnetuksi tekemisessä”, Netprofilen partneri Christina Forsgård sanoo.

Netprofilen ja Tecnotreen viestintäprojekti voitti talous- ja sijoittajaviestinnän sarjan myös kotimaisessa Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton MTL Communications Awards -kilpailussa viime syksynä. Kilpailussa palkitaan pitkäaikaisia ja merkittäviä viestintätekoja eri kategorioissa. Erinomainen kilpailumenestys, sosiaalisen median pioneerityö ja panos koko viestintäalan kehittämiseen toivat Netprofilelle myös alan arvostetuimman Vuoden viestintätoimisto -tunnustuksen.