”Asiakkaidemme kiinnostus jo uudistettuja ja tulevia digitaalisia palveluitamme kohtaan on ollut vahvaa. Media-asiakkaat haluavat siirtyä yksittäisistä kampanjoista pitempiaikaisiin kumppanuuksiin ja yrityksen omiin tavoitteisiin räätälöityihin tuloksellisiin ratkaisuihin.  Vastaamme tähän tarpeeseen luomalla osaksi A-lehtien mediamyyntiä uusien mediaratkaisujen myyntiin keskittyvän SalesLab-toiminnon, joka yhdistää A-lehtien vahvan sisältöosaamisen innovatiivisiin uusiin mainosmuotoihin.

”Digiratkaisujen kehittämistä vauhditamme uudella InnovationLab-toiminnolla”, kertoo A-lehtien digitaalisista toiminnoista vastaava johtaja Petri Pekki. ”Näiden lisäpanostusten myötä A-lehdet kykenee tarjoamaan entistä toimivampia ja paremmin mitattavia mediaratkaisuja asiakkailleen”, jatkaa Pekki.

InnovationLab-toiminnon johtajaksi on nimitetty A-lehtien digimediasta Janne Muurinen. SalesLabin vetäjän rekrytointia olemme käynnistämässä. Yhdessä nämä kaksi toimintoa muodostavat A-lehdet Oy:n digimediayksikön rungon. Molempien toimintojen vetäjät raportoivat A-lehtien digitaalisesta liiketoiminnasta vastaavalle johtajalle Petri Pekille.

Lähde: www.epressi.com