Useita mainostoimistoja käsittänyt kilpailutus päättyi alkuvuodesta ja mainonnan ilmeen uudistaminen käynnistyy keväällä 2013.
Ketjujohtaja Harri Koivulan mukaan yhteistyö Skandaalin kanssa tukee hyvin ketjun kasvutavoitteita. Skandaalin vahva osaaminen kaikissa kanavissa ja tiimin luovuus antaa selkeän lisäarvon ketjun kehittämiselle.
Skandaalissa Picnicin ydintiimiin kuuluvat asiakkuusjohtaja Sanna Sillanpää, strategiajohtaja Marko Vainio sekä suunnittelijat Minna Kommeri ja Seppo Märijärvi.
Picnic Yhtiöt on kotimainen perheyritys joka operoi Picnic –ravintolaketjua ja elintarvikkeiden maahantuontia ja tukkukauppaa harjoittavaa Europicnic Oy:tä. Tällä hetkellä ketjulla on 39 ravintolaa. Ketjun ravintoloista 32 on ketjun omassa hoidossa ja 7 franchise yrittäjien vetämiä.
Picnic on lähiaikoina laajentamassa toimintaansa avaamalla uuden kahvilaketjun pilotin Kamppiin Suomen vilkkaimmalla kävelykadulle.
Skandaali on täyden palvelun integroidun markkinointiviestinnän toimisto, joka kuuluu maailman kolmanneksi suurimpaan kansainväliseen markkinointiviestintätoimistojen ketjuun Publicis Groupeen.