Valve laajentaa palvelutarjontaansa MTV MEDIAn markkinointikampanjoiden tuotantoon, niissä tarvittavien työkalujen ja konseptien suunnitteluun sekä toteutukseen. MTV MEDIA ja Valve ovat jo aikaisemmin suunnitelleet ja tuottaneet yhdessä erikoistuotantoja televisioon, mm. Subin tehoviikko-kampanjoita, joissa mainokset esiintyvät osana kanavailmettä.

”Yhteistyömme vahvistaa molempien yhtiöiden tavoitteita suunnitella ja tuottaa yhdessä digitaalisia palveluita ja rikasta sisältöä. Luomme kuluttajia osallistavia, aktivoivia ja elämyksellisiä mainoksia ja sisältöä kaikille digitaalisille käyttöliittymille ja laajentuvan yhteistyön myötä nyt myös mm. vuorovaikutteisiin mainoskampanjoihin televisiossa”, Valven toimitusjohtaja Jorma Maaninka sanoo.

MTV MEDIAn markkinointijohtaja Anu Perrotta korostaa yhteistyössä yhteistä näkemystä, osaamista ja ketteryyttä: ”Yhteisen osaamisen avulla voimme tuottaa uusia työkaluja niin MTV MEDIA:n oman markkinoinnin kuin mainostajiemme markkinoinnin tarpeisiin sekä luoda tehokkaasti innovatiivisia ja osallistavia kampanjoita digitaalisille alustoille”.

Lähde: www.epressi.com