”Elokuvamainonta vahvistaa tänä vuonna entisestään asemaansa mediakentässä – jo nyt voidaan nähdä voimakkaan kasvun jatkuvan myös helmi- ja maaliskuussa. Elokuvissa käyminen on nyt suositumpaa kuin aikoihin ja erityisesti suuret kotimaiset ensi-illat ovat vetäneet todella hyvin katsojia teattereihin”, toteaa Clear Channel Finlandin toimitusjohtaja Timo Tammi. Toistaiseksi Clear Channelin teatteriverkostoon kuuluvissa 16 kaupungissa katselu on kasvanut noin 10 % viime vuodesta.
”Elokuvissa mainostaja saa kontaktin siihenkin yleisöön, jota tv ei tavoita. Vaikuttavuudeltaan media on ihan omaa luokkaansa – häiriöttömässä ja korkealuokkaisessa mediaympäristössä mainos on parhaimmillaan. Uusi hinnoitteluperusteemme, jossa valkokangasmainontaa voi ostaa entistä joustavammin yksittäisen paikan/teatterin, elokuvatittelin ja päivän perusteella, suunniteltiin mainostajien palautteen perusteella. Myös aineistonhallinnan hinnoittelun tehostaminen on osoittautunut toimivaksi”, Tammi jatkaa.