Saarioisten uusi asiakaslehti yhdistää kaksi aiemmin erillistä vähittäiskaupan ja HoReCa-alan ammattilaisille suunnattua lehteä. Uusi lehti pyrkii puhuttelemaan ravitsemusalan ammattilaisia yli ammattirajojen ja tarjoaa lukijoille sekä sisällöllisesti että visuaalisesti korkealaatuisen ammattilehden.
– Olemme tyytyväisiä uuteen lehteen, joka on sisällöllisesti entistä laajempi ja ulkoasultaan luettavampi. Yhteistyössä Alma 360:n kehitämme myös ratkaisuja, joilla voimme tavoittaa kohderyhmät entistä paremmin, markkinointi- ja viestintäjohtaja Ritva Mäenpää Saarioisilta linjaa.
Asiakaslehti ilmestyy jatkossakin kolme kertaa vuodessa.
– Olemme iloisia, että pääsimme uudistamaan lehteä ja mukaan rakentamaan tämän päivän Saarioista. Haluamme jatkossakin työskennellä vahvojen ja tunnettujen brändien parissa. Saarioisten brändit täydentävät hyvin b-to-b- ja ruoka-alan osaamistamme, toimitusjohtaja Petri Läntinen Alma 360:sta kertoo.