”Olen ollut pitkään media-alalla ja haistoin tässä upean mahdollisuuden. Halusin lähteä tekemään töitä ainutlaatuiseen, teknologiavetoiseen mediayhtiöön sekä olla mukana tekemässä täysin uutta ja kansainvälisestikin merkittävää mediaa. Nettimainonta kasvaa jatkuvasti ja haluan olla kehittämässä sitä, tarjoten mainostajille yllättävän tavan kohdata kuluttajia”, toteaa Koistinen nimityksestään.
Hänen tehtävänään on vastata mediamyynnistä ja sen kehittämisestä. Tavoitteena on luoda Suomeen uusi, tehokas ja merkittävä media. Laajentuminen globaaliksi mediaksi on myös iso osa NextMeshin liiketoiminnan tulevaisuutta.
NextMesh kehittää, suunnittelee, asentaa ja ylläpitää WLAN-ratkaisuja. Käytössä oleva teknologia on syntynyt 10 vuoden tuotekehityksen tuloksena. Tavoitteena on rakentaa Suomea täysin langattomaksi ja kaikille avoimeksi tiedonsiirtoympäristöksi. Mainostajille laajojen ja kävijämäärältään suurien WLAN-ympäristöjen toteuttaminen avaa aivan uusia mahdollisuuksia.