”Maailman suosituimmalla urheilulajilla futiksella on isot harrastajamäärät myös Suomessa. Katsomot eivät kuitenkaan täyty samaan tahtiin. Kampanjan tavoitteena on herätellä yleisöä ennen kautta ja saada kausikortteja myydyksi”, HJK:n markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannila kertoo.
”Tänä vuonna on paljon urheilukilpailuja sekä kotimaassa että muualla. On jääkiekkoa, jalkapalloa, olympialaiset jne. Ihmisten ajankäytöstä käydään jatkuvasti kovaa kisaa.
Jalkapallon kiinnostavuus näyttää kuitenkin lupaavalta, ja uusi sukupolvi on kasvamassa niin kentällä kuin katsomoissa. Klubin avausmatsissa 17-vuotias Joel Pohjanpalo teki hattutempun vajaassa kolemessa minuutissa. Se on mahtavaa markkinointia meille ulkomaita myöten”, Sari Mikkonen-Mannila iloitsee.
Maaliskuun Kuukauden Parhaat Pikselit: Tule mukaan huutamaan
Mainostaja: HJK
Sari Mikkonen-Mannila, markkinointijohtaja
Kari Haapiainen, toimitusjohtaja
Markku Peltoniemi, joukkueenjohtaja
Petri Reunala, myyntijohtaja
Suunnittelu: TBWA Helsinki
Luova johtaja: Erkko Mannila
AD: Marko Virta
Copywriter: Antti Tuominen, Axa Fahler, Erkko Mannila
Projektinjohto: Heidi Nieminen, Anni Mielityinen
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt: Theodor Arhio, Content Director
Tuotantoyhtiö: !NOOB
Valokuvaaja: Benjamin Ilmoni
Kuvausjärjestelyt: Left & Right