Sosiaalisen median indeksi – sanoista tuloksiin

Suomen ensimmäinen sosiaalisen median indeksitutkimus paljastaa menestyjät ja aloittelijat. Kohteena on 500 suurinta yritystä Suomessa.

Tule mukaan laadukkaaseen aamupäiväseminaariin, jossa SoMe-tutkijat esittelevät tutkimuksen tuloksia ja analysoivat yhtiöiden toimintaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi seminaarissa kerrotaan SoMe-strategiasta sekä kuinka SoMe muutetaan rahaksi.

Tutkimuksen ovat tehneet Mediaviikon toimeksiannosta FM Outi Nivakoski ja FM Anna Nyberg.

Ohjelma

Aika: Keskiviikko 14.3.2012

Paikka: Finlandia-talo, Veranda Sali 1.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9:00 Seminaarin avaus. Sosiaalisen median indeksitutkimuksen yleisesittely. YTM Paavo Vasala, Mediaviikko.fi-julkaisun päätoimittaja

9:20 Sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen tuloksia. Google ja Twitter. FM Outi Nivakoski

10:00 Sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen tuloksia. Facebook ja YouTube. FM Anna Nyberg

10:40 Tauko

11:00 Some-strategian laatiminen. KTM Harri Rauhanummi, SoMe-monitor seurantapalvelu, News Engine Oy

11:40 Miten SoMe saadaan palvelemaan liiketoimintaa? Miten SoMe muutetaan rahaksi? Toimitusjohtaja Samuli Tursas, Koodiviidakko Oy

12:20 Seminaarin päätöskeskustelu ja yhteenveto

Ilmoittaudu seminaariin

 

Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi.

Seminaarin hinta on 495 euroa + ALV 23 %. Lähetämme raportin sähköpostilla pdf-tiedostona. 

Raportissa on asiantuntijoiden analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä. Raporttia voi tilata myös erikseen em. hintaan lähettämällä tilauksen osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi

Ilmoittaudu seminaariin

Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi Seminaarin hinta on 495 €+ALV 23 %. Maksu ennen tilaisuutta. 

Kaikki osallistujat saavat maksutta ennakkoon  sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen, jonka hinta on muutoin 495 € + ALV 23 %.  Lähetämme raportin sähköpostilla pdf-tiedostona.

Raportissa on analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä. 

Raporttia voi tilata myös erikseen maksua vastaan. Lähetä tilaus osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi

Ilmoittaudu seminaariin

Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi Seminaarin hinta on 495 €+ALV 23 %. Maksu ennen tilaisuutta. 

Kaikki osallistujat saavat maksutta ennakkoon  sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen, jonka hinta on muutoin 495 € + ALV 23 %.  Lähetämme raportin sähköpostilla pdf-tiedostona.

Raportissa on analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä. 

Raporttia voi tilata myös erikseen maksua vastaan. Lähetä tilaus osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi

Ilmoittaudu seminaariin

Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi Seminaarin hinta on 495 €+ALV 23 %. Maksu ennen tilaisuutta. 

Kaikki osallistujat saavat maksutta ennakkoon  sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen, jonka hinta on muutoin 495 € + ALV 23 %.  Lähetämme raportin sähköpostilla pdf-tiedostona.

Raportissa on analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä. 

Raporttia voi tilata myös erikseen maksua vastaan. Lähetä tilaus osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi