Sosiaalisen median indeksi – sanoista tuloksiin
Suomen ensimmäinen sosiaalisen median indeksitutkimus paljastaa menestyjät ja aloittelijat. Kohteena on 500 suurinta yritystä Suomessa.
Tule mukaan laadukkaaseen aamupäiväseminaariin, jossa SoMe-tutkijat esittelevät tutkimuksen tuloksia ja analysoivat yhtiöiden toimintaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi seminaarissa kerrotaan SoMe-strategiasta sekä kuinka SoMe muutetaan rahaksi.
Tutkimuksen ovat tehneet Mediaviikon toimeksiannosta FM Outi Nivakoski ja FM Anna Nyberg.
Ohjelma
Aika: Keskiviikko 14.3.2012
Paikka: Finlandia-talo, Veranda Sali 1.
8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9:00 Seminaarin avaus. Sosiaalisen median indeksitutkimuksen yleisesittely. YTM Paavo Vasala, Mediaviikko.fi-julkaisun päätoimittaja
9:20 Sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen tuloksia. Google ja Twitter. FM Outi Nivakoski
10:00 Sosiaalisen median indeksi -tutkimuksen tuloksia. Facebook ja YouTube. FM Anna Nyberg
10:40 Tauko
11:00 Some-strategian laatiminen. KTM Harri Rauhanummi, SoMe-monitor seurantapalvelu, News Engine Oy
11:40 Miten SoMe saadaan palvelemaan liiketoimintaa? Miten SoMe muutetaan rahaksi? Toimitusjohtaja Samuli Tursas, Koodiviidakko Oy
12:20 Seminaarin päätöskeskustelu ja yhteenveto
Ilmoittaudu seminaariin
Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi.
Seminaarin hinta on 495 euroa + ALV 23 %. Lähetämme raportin sähköpostilla pdf-tiedostona.
Raportissa on asiantuntijoiden analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä. Raporttia voi tilata myös erikseen em. hintaan lähettämällä tilauksen osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi
Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi Seminaarin hinta on 495 €+ALV 23 %. Maksu ennen tilaisuutta.
Raportissa on analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä.
Raporttia voi tilata myös erikseen maksua vastaan. Lähetä tilaus osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi
Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi Seminaarin hinta on 495 €+ALV 23 %. Maksu ennen tilaisuutta.
Raportissa on analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä.
Raporttia voi tilata myös erikseen maksua vastaan. Lähetä tilaus osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi
Lähetä sähköpostilla osallistujan nimi, yrityksen nimi ja laskutusosoite osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi Seminaarin hinta on 495 €+ALV 23 %. Maksu ennen tilaisuutta.
Raportissa on analyysi jokaisesta Suomen 500 suurimmasta yrityksestä.
Raporttia voi tilata myös erikseen maksua vastaan. Lähetä tilaus osoitteeseen toimitus@mediaviikko.fi