Pohjoisrannan menestystekijänä pidettiin sitä, että toimisto ei markkinoi yksittäisiä tuotteita tai palveluita, vaan kokonaista prosessia, joka koostuu analyysista, strategiasta ja toimenpiteistä.
”Valinta Pohjoismaiden parhaaksi toimistoksi on suuri tunnustus meille ja koko suomalaiselle viestintätoimistokentälle. Tekemämme pioneerityö maineenhallinnan ja strategisen viestinnän parissa on nyt huomattu myös kansainvälisesti. Tunnustuksen ainutlaatuisuutta korostaa se, että meitä ennen yksikään suomalainen toimisto ei ole saanut Pohjoismaiden parhaan titteliä”, iloitsee Pohjoisranta Burson-Marstellerin toimitusjohtaja Heikki Paija.
Yhtiö on alallaan Suomen kolmanneksi suurin. Yhtiön palkkiolaskutus oli viime vuonna 4,1 miljoonaa euroa.
Yli 40 viestinnän ammattilaista työllistävä Pohjoisranta on perustettu vuonna 1995. Pohjoisrannan asiakkaita ovat muun muassa Metso, Stora Enso, Fonecta ja Liikennevirasto.
Tammikuussa 2012 ketju osti Pohjoisrannan osake-enemmistön.