Mainoslause valittiin niiden 56 iskulauseen joukosta, jotka Markin iskulausetoimikunta hyväksyi iskulauserekisteriin viime vuoden aikana. Päätös oli yksimielinen.
”Lähdimme tekemään muutosta yhtiömme brändiin. Sen lopputuloksena syntyi myös uusi iskulause. Se kuvaa hyvin hevospelaamisen kokonaisuutta ja sitä, miten tärkeä asia tämä on niin monille suomalaisille. Urheilullisuutta ja vauhtiakaan ei iskulauseesta puutu”, toteaa Fintoto Oy:n markkinointipäällikkö Tero Vienonen.
Fintoto Oy on vuoden alusta lähtien vastannut kaikkien hevospelien myynnistä ja markkinoinnista. Iskulauseen on suunnitellut markkinointitoimisto Pohjolan Mylly.
Pohjolan Myllyn käsialaa yhdessä tuotantoyhtiö Century Films Oy:n kanssa on myös tv-mainos ’Kotiinpaluu ’, joka valittiin Kuukauden Parhaat Sekunnit voittajaksi joulukuussa. Mainos sai tunnustusta kauniista tarinasta, jolla se nousi esiin muun mainostarjonnan joukosta.
”Halusimme kertoa kampanjallamme, että nyt kaikki hevospelit löytyvät saman Toto-kyltin alta. Samalla halusimme innostaa myös uusia harrastajia hevospelien pariin. Alkuvuoden tulokset osoittavat, että olemme näissä tavoitteissa hyvin onnistuneetkin,” Tero Vienonen kertoo.
Fintoto Oy on Suomen Hippos ry:n tytäryhtiö. Suomen Hippos ry on raviurheilun ja hevoskasvatuksen keskusjärjestö.