Bend Finlandin toimitusjohtajan Jari Viljasen mukaan viestintäkumppanin valinnan ratkaisivat osaaminen, käytännönläheisyys ja kustannustehokkuus.
”Attention Communication tuntee niin alihankintateollisuuden kuin tiedotusvälineiden toimintalogiikan, jonka ansiosta he löytävät meistä tasaisin väliajoin kiinnostavaa uutisoitavaa. Lisävalttina on asiakkaan kannalta mutkaton, joustava ja tehokas toimintatapa, jota maantieteellinen välimatkakaan ei haittaa”, hän toteaa.
Attention Communicationin toimitusjohtaja Timo Sormunen kuvaa Bend Finlandia hyväksi esimerkiksi pk-yrityksestä, joka on oivaltanut aktiivisen viestinnän merkityksen oman liiketoiminnan tukena.
”Tänä päivänä lisätietoa kaipaavat asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden lisäksi myös potentiaaliset työnhakijat. Jos internet-haku löytää yrityksestä vain yhteystiedot ja päivittämättä jääneet verkkosivut, lopahtaa kiinnostuskin nopeasti. Ainakaan se ei anna yrityksestä dynaamista ja positiivista mielikuvaa”, Sormunen muistuttaa.