Suomesta tuomaroimaan lähtevät Design-sarjaan Anu Igoni, Creative Director, Owner, Bob Helsinki sekä Film, Print, Outdoor ja Radio-sarjoihin Antti Einiö, Creative Director, King Helsinki.
 
Kärkimedian toimitusjohtajan Kimmo Laaksosen mukaan on erittäin hienoa, että suomalaista markkinointiosaamista ja luovaa kyvykkyyttä arvostetaan näin korkealle. Kärkimedia on innoissaan ja ylpeä tuomareiden valinnasta. ”Toivotamme onnea ja menestystä molemmille tuomareille mielenkiintoiseen puristukseen Eurobestin tiimoilta”, Laaksonen iloitsee.
 
Vuodesta 2008 alkaen järjestetty Eurobest on Cannes Lions mainos- ja markkinointifestivaalien pikkuveli, jossa Euroopan mainonnan ja viestinnän parhaat luovat ideat punnitaan. Kärkimedia on Suomen virallinen Eurobest edustaja, joka kuuluu osaksi Cannes Lions edustajuutta.
 
Kultaiset, hopeiset ja pronssiset palkinnot jaetaan 13 kategoriassa: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft and Integrated.
 
Näin Anu Igoni kommentoi valintaansa tuomaristoon: ”Olen äärimmäisen innostunut erityisesti siitä, että pääsin tuomaroimaan juuri haluamaani Design kategoriaa, koska uskon onnistuneen designin voimaan vahvana, melkeinpä ylivertaisena, tuotteiden ja palveluiden kilpailuetuna, erottautumiskeinona ja aseena, jonka avulla ihmiset joko rakastuvat tai eivät rakastu brandiin.”                                                                                             
 
Myös Antti Einiö oli otettu tuomaripaikasta: ”On kunnia tulla kutsutuksi Eurobest-tuomaristoon. Kilpailu on kehittynyt vuosi vuodelta arvostetummaksi ja samalla myös täysiveriseksi festivaaliksi, jonka osana on innostavaa olla. Itse tuomaroin Film, Print, Outdoor ja Radio-kategorioissa eli ns. perinteistä mainontaa ja tuomareilla on siis edessään monta pitkää työpäivää. Toivotaan, että kun urakka on ohi, näemme
palkittujen joukossa monta suomalaista työtä.