TBWAHelsingin toimitusjohtajana aloittava on työskennellyt vuosina 2000-2005 mainostoimisto PHS:n palveluksessa strategiajohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Vuodesta 2001 saakka TBWA:n Suomen toimintoja johtanut Petteri Kilpinen toimii hallituksen puheenjohtajana ja vastaa myös maailmanlaajuisen TBWA-ketjun kasvu- ja innovaatiohankkeista Eurooppa-tasolla.
Mainostoimisto PHS:n toimitusjohtajajana työskennellyt Tuire Huhta toimii TBWAHelsingin varatoimitusjohtajana vastaten uusasiakashankinnasta ja markkinoinnista. Asiakkuusmarkkinointitoimisto DIEGOn toimitusjohtajana toiminut Väinö Leskinen vastaa jatkossa TBWAHelsingin Teknologia ja Analytiikka –yksikön vetämisestä varatoimitusjohtajan ominaisuudessa.
”Markkinointi ja mainonta muuttavat alati muotoaan, brändien ja asiakkaiden suhde muuttuu yhä monipuolisemmaksi. Uusien teknologioiden tarjoamat mahdollisuudet mullistavat kaupankäynnin ja tarjoavat markkinoijille uusia keinoja kohdata yleisönsä. Markkinoinnin seuranta, osumatarkkuus ja reagointikyky tekevät siitä yhä kriittisemmän menestystekijän kaikenkokoisille yrityksille”, sanoo TBWA:n hallituksen puheenjohtaja Petteri Kilpinen.