A-lehdet Oy tehostaa mediamyyntiään ja yhtiön tutkimustoimintaa uudistamalla organisaatiota. Mediamyyntiyksikön nykyinen vetäjä Tuuli Toivainen siirtyy suunnittelujohtajaksi vastaamaan yhtiön tutkimustoiminnasta sekä mediamyyntiä tukevien yhteistyömallien ja ratkaisujen suunnittelusta ja toteuttamisesta. Samassa yhteydessä Jyrki Rehumäki palaa A-lehtien mediamyynnin johtajaksi. Rehumäki jatkaa myös Image Kustannus Oy:n toimitusjohtajana.
Jyrki Rehumäki kertoo palaavansa luottavaisena mediamyynnin vetovastuuseen muutaman vuoden tauon jälkeen. ”Konsernissa on investoitu viime aikoina merkittävästi lehtien laatuun ja sähköisiin palveluihin. Tulokset näkyvät etenkin tilausmyynnin useita vuosia jatkuneena kasvuna. Nyt tehtävänämme on osoittaa mainostajille brändiemme voima kuluttajien ostopäätösten muokkaamisessa – riippumatta käyttävätkö he niiden lukemiseen perinteistä lehteä, tablettia vai verkkoa”, kommentoi Rehumäki.
Tuuli Toivainen on innoissaan uudesta tehtävästään. ”Tavoitteenamme on löytää ratkaisuja media-asiakkaiden myynnin kasvattamiseen. Pystymme asiakastiedon analytiikkaa, lehtiemme kuluttajapaneeleja, tapahtumia ja räätälöityjä tutkimuspalveluja hyväksi käyttäen löytämään mediamyyntimme asiakkaille uusia keinoja menestyä kiristyvässä kilpailussa”, kertoo Toivainen.
Nimitykset tulevat voimaan välittömästi.