Kilpailutus suoritettiin kevään aikana ja päätös uudesta mainostoimistosta tehtiin tällä viikolla.
”PHS vakuutti meidät prosessin edetessä osaamisellaan ja ajatuksillaan, jotka tuntuivat käyvän hyvin yhteen omien mietteidemme kanssa. Odotamme yhteistyötä innolla, ja toivomme tämän olevan alku pitkälle ja tuloksekkaalle yhteistyölle. Atrian puolesta haluan tässä yhteydessä kiittää mainostoimisto Taivasta pitkästä ja hyvästä yhteistyöstä kuluneiden vuosien osalta,” toteaa Atria Suomen kaupallinen johtaja Jarmo Lindholm
” Atria on tehnyt hienoa työtä vuosien ajan saaden aikaan kaupallisen menestystarinan ja luoden tähän maahan yhden tunnetuimmista ja kansan keskuudessa käytetyimmistä sloganeista. Tästä on hieno jatkaa, ja tehdä Atriasta entistäkin vahvempi ja halutumpi brändi,” hehkuttaa Mainostoimisto PHS:n toimitusjohtaja Tuire Huhta.