Lehti korvaa yli kuusikymmentä vuotta ilmestyneen Valiolaisen ja siihen yhdistyy myös kansainvälisille markkinoille tehty Milkshake. Uudistuksen myötä perinteikäs lehti tulee saamaan uuden nimen.
Valion viestintäjohtajan Pia Kontusen mukaan Dialogin ehdotus vakuutti koko toimitusneuvoston. ”Uskomme Dialogin vankkaan ammattitaitoon henkilöstö- ja sidosryhmälehden tuottajina, olemme tyytyväisiä joustavaan suhtautumiseen erilaisten tarpeidemme edessä ja luotamme siihen, että pystymme toimimaan yhteistyökykyisenä tiiminä Dialogin työryhmän kanssa.”
Uusi henkilöstölehti tukee ja täydentää muuta viestintää. Lehti tehdään ensimmäisessä vaiheessa suomen-, englannin- ja venäjänkielisenä. Lehden sisältöä tullaan myös jalostamaan monikanavaisesti nettiin ja muuhun sidosryhmäviestintään.